Anasayfa / Sektörel / Duyurular / / Tam Kapanma Döneminde Düzenlenmesi Gereken
Görev Belgelerine İlişkin Yeni Uygulama

Tam Kapanma Döneminde Düzenlenmesi Gereken
Görev Belgelerine İlişkin Yeni Uygulama

Sayı: 2021/302
Tarih: 29.04.2021
Sayın Üyemiz,

T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından "Görev Belgesi Düzenlenmesi" konulu bir genelge yayınlanmıştır.

Yayınlanan genelgede 29 Nisan 2021 Perşembe günü saat 19.00’dan başlayarak 17 Mayıs 2021 Pazartesi günü saat 05.00’e kadar sürecek tam kapanma döneminde muafiyet sağlanan sektörlerin temin etmeleri gereken görev belgesi süreçlerine ilişkin bilgilendirme yapılmış olup 29 Nisan 2021 Perşembe gününden itibaren muafiyetler kapsamında bulunan işyeri/fabrika/imalathane gibi yerlerde çalışan kişilerin, e-devlet platformunda yer alan İçişleri Bakanlığı e-başvuru sistemi üzerinden "görev belgesi" başvurusunda bulunması gerektiği bildirilmiştir.

Genelge ile ayrıca Görev Belgesi ve Kamu Personeli Görev Bildirim Belgesi örnekleri paylaşılmıştır.

Söz konusu genelgeyi ve örnek belgeleri ekte bilgilerinize sunar, işlerinizde başarılar dileriz.
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ



Alperen GÜLER
Genel Müdür
Gayrettepe Mahallesi, Barbaros Bulvarı Dr. Orhan Birman İş Merkezi No:149/6 Beşiktaş 34349 İstanbul
+90 212 663 08 85 | +90 530 960 84 24
+90 212 663 62 72
utikad@utikad.org.tr